english flag ENG

Stroški

Standardizirani stroški 


Stroški so odvisni od vrste dejavnikov. Za ilustracijo lahko navedemo primer 20-minutnega sklopa (okoli 100 postavk za vsakega respondenta) na končnem realiziranem vzorcu 1.000 respondentov iz 1KA panela (predhodno CDI panel), kjer je interni strošek za projekte znotraj FDV okoli 8,00 EUR na respondenta, kar torej znaša 8.000 EUR za celo anketo (stopnja odgovorov je 18 %). V primeru daljše ankete se lahko stroški na minuto nekoliko znižajo, v primeru krajše pa zvišajo. Navedeni strošek ne vključuje dodatnih stroškov za kombiniran način anketiranja, temveč le spletno anketiranje.

Za zunanje naročnike, torej izven FDV, je strošek nekoliko višji: 9,60 EUR na respondenta (9.600 EUR). Navedena postavka je v primerjavi s cenami v drugih državah zelo ugodna, saj stroški skoraj nikjer niso pod 1,00 EUR na minuto (glej npr. OPPA).

Navedene postavke so brez DDV. Cene se lahko nenapovedano spremenijo (npr. zaradi spremembe cen poštnih storitev).

V zgoraj navedene stroške je vključeno naslednje: 

  • vsebinski in metodološki pregled vprašalnika (v smislu ustrezanja pogojem 1KA panela),
  • tehnična vključitev vprašalnika, izdelanega v 1KA, v 1KA panel,
  • priprava ter pošiljanje vabil (pisemsko vabilo in do trije email opomniki),
  • stalna telefonska in e-mail podpora panelistom pri anketiranju,
  • spletno anketiranje (brez kombiniranih načinov, npr. pisemskega anketiranja za neuporabnike interneta),
  • nagrade panelistom (privzeta nagrada je 5 EUR vnaprej),
  • osnovne kontrole podatkov (pregled standardnega kodiranja statusov, odgovorov ter frekvenčnih porazdelitev),
  • privzeto populacijsko uteževanje (če gre za splošno populacijo),
  • priprava baze podatkov,
  • priprava standardiziranega poročila o izvedbi,
  • izdelava sumarnika (univariatne analize),
  • izdelava analiz za vse spremenljivk po podskupinah (bivariatne analize).

V primeru ankete na povsem novem verjetnostnem vzorcu, ki je izven panela 1KA (stopnja odgovorov je okoli 35 %), pa v navedenem specifičnem primeru (20 minut in 1.000 končnih respondentov) interni FDV stroški znašajo 22,4 EUR na respondenta (skupno okrog 22.400 EUR), za zunanje naročnike pa 26,9 EUR za minuto respondentovega časa (26.900 EUR).
 


 
Možnost brezplačne vključitve vprašanj

 

V primeru spremenljivk, ki so v vsebinskem (npr. raba digitalnih tehnologij) ali v metodološkem (npr. področja, kjer primerjave in validacije reprezentativnost 1KA panela še niso bile opravljene), je mogoče določena vprašanja ali sklop vključiti brezplačno, posebej, če obstajajo pri določenem valu proste kapacitete. 

 


 

Dodatne storitve 

Zgoraj navedeni standardizirani stroški, ki temeljijo na minuti respondentovega časa, ne vključujejo dodatnih storitev, ki so lahko predmet posebnega dogovora s 1KA panelom, saj se med anketami zelo razlikujejo:

  • razvoj vprašalnika,
  • testiranje vprašalnika,
  • postavitev vprašalnika v 1KA (na osnovi npr. predloge v WORD),
  • dodatni posegi v pripravo podatkov (npr. imputacije, kodiranje odgovorov, izvedene spremenljivke, nestandardna uteževanja),
  • napredne kontrole podatkov (bivariatne, multivariatne ter eksterne kontrole),
  • dodatne metodološke analize (npr. analiza neodgovorov),
  • vsebinske interpretacije in analize,
  • posegi za dodatno višanje stopnje sodelovanja kot so npr. kombinirani načini anketiranja, večanje nagrad, dodatni opomniki, telefonsko ali terensko spodbujanje k odgovoru (angl. knock-to-nudge),
  • splošno metodološko in statistično svetovanje,
  • razširitev na starost 15-17 let ali na neuporabnike interneta.

Strošek dodatnih storitev temelji na dodatnih materialnih stroških in na ocenjeni oziroma dejanski porabi ur ter na siceršnjih tarifah CDI za področje anketiranja - glej cenik 1KA
 



Povpraševanje
 

Za več informacij nas kontaktirajte.
Koristno je, če pri tem navedete in prioravite (oziroma se razgledate in razmislite) naslednje informacije:

  • želen način anketiranja (spletno ali kombinirano),
  • želena velikost in sestava vzorca,
  • želen časovni okvir izvedbe raziskave,
  • navedbo, ali gre za enkratno ali ponavljajočo anketo,
  • osnutek vprašanj ali opis tematike.